Hi, ik ben
Hetty van der Wal
Mijn passie voor websites en alles wat zich online afspeelt gaat al heel wat jaren terug
Als klein, 8-jarig meisje vond ik het al prachtig om te knutselen in Photoshop en mooie dingen te maken. Ik was geen buitenspeler, ik was een computeraar. En ik wist het al toen ik klein was: “later als ik groot ben wil ik iets doen met computers.”
Deze interesse is door de jaren heen altijd gebleven. De tijd dat we websites maakten zonder WordPress met enkel HTML en CSS codering heb ik nog meegemaakt. En dat is een lange tijd terug… Wellicht kan je het je niet eens voorstellen.
Mijn succesverhaal
Gedurende mijn jeugd heb ik diverse studies gevolgd op het gebied van ontwerp, communicatie, ondernemen en digitale media. Ik vond het leuk, was een ijverige student en deed mijn best. Eigenlijk kan ik wel zeggen dat het van een leien dakje ging. Misschien was ik hierin wel een beetje uniek. In tegenstelling tot veel andere studenten wist ik juist wél wat ik wou en welke richting ik op ging. Uiteindelijk heb ik van mijn hobby mijn werk gemaakt.
Door mijn jarenlange ervaring ben ik expert op het gebied van websites en alles wat hierbij komt kijken. Ik heb inmiddels niet alleen ruim 250+ websites gebouwd voor andere ondernemers en bedrijven, maar ik heb ook mijn eigen succesformule ontwikkeld voor het bouwen van een goede, winstgevende website. Ik noem het de DMT Formule: Design, Marketing en Techniek.
“Hetty heb ik tijdens de studie leren kennen als een schrandere studente die proactief kritisch denkt en de uitkomsten vervolgens in daden om zet.”
- Docent Hanzehogeschool Groningen
Design, marketing en techniek op bijzondere wijze gecombineerd
Waarom deze drie dingen? Omdat letterlijk alles wat je op een website tegenkomt te plaatsen is in één van deze drie onderdelen. En precies dit is de reden waarom een website voor veel ondernemers (en zelfs voor veel websitebouwers) ingewikkelde materie is. Hoe vaak kom je namelijk iemand tegen die goed is in al deze dingen? Niet vaak… Mensen zijn vaak gespecialiseerd in één van deze disciplines, hooguit twee. Maar alle drie komt weinig voor.
Vergelijk het eens met een groot, corporate bedrijf met bijvoorbeeld 100+ werknemers in dienst. Deze bedrijven hebben doorgaans hun eigen IT-afdeling. Daarnaast is er nog een marketingafdeling die de sales verzorgd en ten slotte een design afdeling voor alle (visuele) communicatie richting de buitenwereld.
Die luxe hebben ondernemers zoals jij en ik niet. Natuurlijk kunnen we andere mensen inhuren, denk aan virtual assistants of experts op diverse gebieden. En dat moeten we ook zeker doen! Maar het is niet efficiënt om drie verschillende partijen in te huren die aan één en dezelfde website werken. Dat moet makkelijker kunnen!
Precies hier zit voor Mediamora de sweet spot. Ik lever mijn klanten een ijzersterke website volgens deze unieke succesformule. Oogstrelend design, een strategische aanpak en een technisch hoogstandje. Door deze krachtige combinatie ervaar je rust in je hoofd, flow in je bedrijf, connectie met je klanten en centen in je zak.
Meer over mij weten?
- Ik ben al 10 jaar samen met mijn huidige partner en we hebben samen een zoontje (2024).
- Ik ben een echte huismus. Maar wel een stoere. Ons interieur zou ik bestempelen als industrieel-luxe.
- Mijn interesses liggen bij goede series, films en games. Heerlijk om even aan de werkelijkheid te ontsnappen en in een andere wereld te verdwijnen.
- Ook heb ik veel kennis van wijn. Sinds 2020 heb ik al meer dan 300+ verschillende wijnen geproefd! We hebben ook een prachtige industriële wijnkast in de woonkamer staan van 2 bij 2 meter.
- Over die wijn gesproken, je doet mij een heel groot plezier met een culinair avondje uit eten in een fine dining restaurant.
- Ik vind het fijn om in de tuin te rommelen, varen op het water, lekker wandelen met de hond of iets nieuws uit te proberen in de keuken. De 8-jarige ik had mij nu vierkant uitgelachen. Maarja, ook ik ontwikkel mij verder door de tijd heen 😉
Wil je graag eens kennismaken?
Leuk om van je te horen!
Je gegevens zijn veilig. Ze worden op vertrouwelijke wijze verwerkt volgens de privacyverklaring.